Termeni de utilizare Club Tefal
Valabil începând cu data de: 1 octombrie 2024
Acești Termeni de utilizare se aplică în versiunea valabilă la momentul înregistrării pentru utilizarea serviciului pentru clienți Club Tefal („CLUB TEFAL”) al S.C. Groupe SEB România S.R.L., societate comercială din România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, având CIF RO18288047, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/482/2006 (denumit în continuare „GROUPE SEB”, „Noi”), de către dumneavoastră, în calitate de utilizator final („Dvs.”, „Utilizator”).
1. Conținutul CLUB TEFAL și disponibilitate
1.1. CLUB TEFAL este un serviciu gratuit oferit de Groupe SEB România. În calitate de membru al CLUB TEFAL, utilizatorul se bucură de beneficii în funcție de numărul de puncte acumulate.
1.2. Deoarece CLUB TEFAL este un serviciu gratuit, nu există dreptul de utilizare neîntreruptă. Nu există nicio garanție că accesul sau utilizarea CLUB TEFAL nu va fi întreruptă sau afectată de lucrările de întreținere, dezvoltări ulterioare sau alte întreruperi care pot duce, de asemenea, la pierderea datelor. GROUPE SEB se străduiește să se asigure că serviciile CLUB TEFAL sunt disponibile fără întreruperi.
1.3. GROUPE SEB își rezervă dreptul de a suplimenta serviciile oferite ca parte a CLUB TEFAL sau de a limita utilizarea serviciilor oferite. În calitate de utilizator, nu aveți dreptul de a păstra anumite servicii parțiale. Cu toate acestea, GROUPE SEB va lua întotdeauna în considerare interesele dumneavoastră legitime.
2. Înregistrarea
2.1. Pentru a participa în CLUB TEFAL trebuie să vă înregistrați. Înregistrarea are loc online, folosind formularul nostru de înregistrare disponibil pe shop.tefal.ro sau în timpul finalizării comenzii în magazinul nostru online shop.tefal.ro.
2.2. Vă puteți înregistra pentru serviciile CLUB TEFAL numai dacă sunteți o persoană fizică care nu acționează în contextul activității sale profesionale comerciale sau independente în momentul înregistrării (consumator în sensul art. 2 pct. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările și completările ulterioare) și aveți vârsta de minimum 18 ani la data înregistrării.
2.3. În timpul procesului de înregistrare, vi se va cere să introduceți detaliile de conectare. Acestea constau din numele și prenumele dvs., adresa dvs. de e-mail și o parolă la alegere. Sunteți obligat să furnizați informații complete și corecte la înregistrare. Dacă aceste informații se modifică pe parcursul desfășurării campaniei, sunteți obligat să vă corectați datele imediat în setările dumneavoastră personale de pe shop.tefal.ro, care se vor actualiza automat și pe platforma clubtefal.ro.
2.4. Prin trimiterea datelor dumneavoastră de înregistrare, transmiteți către GROUPE SEB o cerere de a dobândi calitatea de membru (relație contractuală), cu respectarea acestor termeni de utilizare. GROUPE SEB este liber să decidă la propria discreție dacă acceptă această ofertă.
2.5. O calitate de membru se stabilește pe baza acestor condiții de utilizare și GROUPE SEB activează accesul solicitat. Odată activat, aveți dreptul să utilizați CLUB TEFAL.
2.6. Unui utilizator nu i se permite să dețină mai multe conturi de membru în CLUB TEFAL în același timp.
2.7. Detaliile utilizatorului pentru contul de membru pot fi editate și completate de utilizator în orice moment prin intermediul contului de client, pe shop.tefal.ro. Accesul la contul de client este posibil online folosind datele de acces selectate de utilizator în timpul înregistrării. Datele de membru și de acces nu sunt transferabile. Datele de acces trebuie păstrate secrete și nu trebuie transmise unor terți.
3. Avantajele CLUB TEFAL
3.1. În calitate de membru al CLUB TEFAL, aveți dreptul să participați la programul pentru clienți CLUB TEFAL. Ori de câte ori cumpărați de pe shop.tefal.ro, valoarea comenzilor se contabilizează în clubtefal.ro și 5% din valoarea cu TVA a acestora se transformă în puncte de fidelitate, pe care ulterior le puteți folosi la noi comenzi. De exemplu, dacă ați achiziționat produse în valoare de 400 de lei, veți obține 20 puncte de fidelitate. 2 puncte de fidelitate valorează 1 leu. Asta înseamnă că la următoarea comandă pe shop.tefal.ro puteți folosi cele 20 de puncte de fidelitate pentru a obține o reducere de 10 lei. Puteți vizualiza oricând numărul punctelor de fidelitate disponibile în contul dumneavoastră CLUB TEFAL de pe clubtefal.ro.
Toate produsele comercializate pe shop.tefal.ro participă în acest program, excepție fac doar taxele de transport și de ramburs.
Numărul de puncte va fi întotdeauna număr întreg. În cazul în care vor rezulta fracții, atunci numărul de puncte acordat va fi rotunjit astfel:
- Numărul de puncte cu fracții cuprinse între ,00 și ,49, se va rotunji în minus. De exemplu, dacă au rezultat 14,49 de puncte, se vor acumula 14 puncte în contul dumneavoastră.
- Numărul de puncte cu fracții cuprinse între ,50 și ,99, se va rotunji în plus. De exemplu, dacă au rezultat 14,50 de puncte, se vor acumula 15 puncte în contul dumneavoastră.
Alte avantaje CLUB TEFAL:
- Bonus de bun venit de 5 puncte pe care îl veți primi la crearea unui cont nou pe Shop Tefal și activarea lui în cadrul Club Tefal. Nu este suficientă doar crearea contului în Shop Tefal, pentru a beneficia de aceste 5 puncte este necesară activarea contului în Club Tefal, urmând pașii de la punctul 3.2.
- Cadou anual de ziua de naștere. Acest beneficiu se acordă doar dacă a fost furnizată data nașterii și numai împreună cu un abonament activ la newsletterul Tefal.
3.2. Pentru a beneficia de avantajele programului pentru clienți CLUB TEFAL, trebuie să fiți autentificat în contul dvs. atunci când faceți cumpărături prin magazinul nostru online shop.tefal.ro și să aveți contul CLUB TEFAL activat.
Activarea contului CLUB TEFAL se poate face astfel:
- Pentru participanții care dețin deja un cont CLUB TEFAL și un cont pe shop.tefal.ro cu aceeași adresă de e-mail, activarea contului se poate face în timpul procesului de finalizare comandă din shop.tefal.ro sau din secțiunea Contul Meu/Club Tefal din shop Tefal, prin apăsarea butonului ACTIVEAZĂ CLUB TEFAL. Un e-mail ce va conține un cod de confirmare cont va fi trimis pe adresa dumneavoastră de e-mail. Acest lucru va putea fi posibil doar dacă sunteți autentificat în cont pe shop.tefal.ro în momentul finalizării comenzii și dacă aveti cont CLUB TEFAL cu aceeași adresă de e-mail.
- Participanților care dețin un cont pe Shop Tefal (shop.tefal.ro) la data de 1 octombrie 2024, li se vor crea automat conturi în CLUB TEFAL cu aceeași adresă de e-mail. Activarea contului CLUB TEFAL se poate face în timpul procesului de finalizare comandă din shop.tefal.ro sau din secțiunea Contul Meu/Club Tefal din shop Tefal, prin apăsarea butonului ACTIVEAZĂ CLUB TEFAL. Un e-mail ce va conține un cod de confirmare cont va fi trimis pe adresa dumneavoastră de e-mail. Acest lucru va putea fi posibil doar dacă sunteți autentificat în cont pe shop.tefal.ro în momentul finalizării comenzii. Cand vă veți loga pentru prima dată pe platforma Club Tefal, va fi necesară resetarea parolei contului dumneavoastră Club Tefal. Puteți alege să folosiți aceeași parolă cu cea din shop Tefal sau să folosiți o parolă nouă. Resetarea sau actualizarea parolei în Club Tefal nu va aduce modificări parolei contului dumneavoastră din shop Tefal și viceversa.
- Pentru participanții noi, este necesară doar crearea unui cont pe shop.tefal.ro. Automat, acest cont va fi duplicat pe platforma clubtefal.ro. Un e-mail pentru activarea contului CLUB TEFAL va fi trimis pe adresa dumneavoastră de e-mail. După activarea contului, veți putea accesa contul CLUB TEFAL folosind aceeași adresă de e-mail și parolă.
Utilizatorii care dețin un cont CLUB TEFAL, însă nu dețin un cont pe shop.tefal.ro, au posibilitatea să-și creeze cont pe shop.tefal.ro folosind aceeași adresă de e-mail și parolă. După crearea contului pe shop.tefal.ro, un e-mail ce va conține un link de confirmare cont va fi trimis pe adresa dumneavoastră de e-mail. După confirmare, contul CLUB TEFAL va fi activ și veți putea acumula și folosi punctele de fidelitate.
Foarte important: nu se poate asocia un cont din CLUB TEFAL cu un cont din shop Tefal care au adrese de e-mail diferite. Pentru a putea beneficia de avantajele CLUB TEFAL, ambele conturi trebuie să aibă aceeași adresă de e-mail.
3.3. Alte informații utile despre punctele de fidelitate:
- Valabilitatea punctelor de fidelitate aferente unei comenzi este de 12 luni de la data acordării punctelor. Punctele deja existente în conturile de utilizator la data publicării acestor Termeni de utilizare vor fi valabile până la data de 30.09.2025.
- Punctele de fidelitate vor fi vizibile în contul CLUB TEFAL imediat după plasarea comenzii, însă acestea vor fi disponibile pentru a putea fi folosite în termen de 15 zile de la data recepționării comenzii de către utilizator.
- Imediat ce aveți disponibile în cont puncte de fidelitate în valoare de minimum 10 lei (20 de puncte), le puteți folosi pentru a obține un discount din valoarea comenzii. Acestea sunt considerate consumate în momentul plasării comenzii.
- Valoarea punctelor utilizate pentru o comandă nu poate depăși 40% din valoarea comenzii sau un total de 200 de lei (400 de puncte).
- Dacă anulați o comandă, returnați integral sau parțial produse dintr-o comandă, punctele de fidelitate folosite vor fi returnate în contul CLUB TEFAL.
- Dacă anulați o comandă, returnați integral sau parțial produse dintr-o comandă, punctele de fidelitate ce urmau a fi acordate în baza achiziției, vor fi de asemenea anulate.
- Punctele de fidelitate nu pot fi transferate dintr-un cont în altul și nu se pot preschimba în bani.
4. Termenul și rezilierea
4.1 Calitatea de membru se încheie pe o perioadă nedeterminată.
4.2. Utilizatorii își pot șterge calitatea de membru în orice moment din contul lor CLUB TEFAL (pe clubtefal.ro) sau o pot anula prin intermediul formularului de contact.
4.3 GROUPE SEB își rezervă, de asemenea, dreptul de a înceta accesul gratuit în întregime sau la serviciile individuale, cu o perioadă de preaviz de paisprezece (14) zile calendaristice.
4.4. Ambele părți își rezervă dreptul de a rezilia contractul pentru neexecutarea însemnată a obligațiilor de către cealaltă parte, neexecutare care nu este remediată în termen de trei (3) zile calendaristice de la data primirii notificării de neexecutare. Notificarea de neexecutare și eventual decizia de reziliere vă vor fi comunicate prin intermediul adresei de e-mail aferente contului dvs.
4.6. După 3 ani de inactivitate de la înregistrare, contul va fi închis automat la sfârșitul lunii în care se împlinesc 3 ani de inactivitate
4.7. În cazuri legale speciale (cum ar fi cazurile de fraudă) ne rezervăm dreptul de a bloca imediat contul CLUB TEFAL afectat.
5. Protecția datelor cu caracter personal
5.1. Colectarea datelor despre membri pentru a le putea face oferte individuale este parte integrantă a CLUB TEFAL. Pentru a asigura o prelucrare responsabilă și transparentă a datelor cu caracter personal ale membrilor, vă oferim informații complete în informațiile noastre privind protecția datelor despre datele pe care le procesăm și în ce scopuri.
Organizatorul, Groupe SEB România SRL., este operator, potrivit Regulamentului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, iar Digital Influencers este împuternicitul Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate în cadrul acestei campanii în scopurile mai sus declarate. Scopul acestei baze de date constă în acordarea punctelor și respectarea prevederilor legislației fiscale. Organizatorul va menține activă platforma pe o perioadă nedeterminată de timp. Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția companiilor implicate în organizarea și gestionarea campaniei.
5.2. Participarea la Campaniei nu este în niciun fel condiționată de acceptarea de către participanți asupra primirii de newsletter din partea Operatorului, cum este descris în art. 3. Participanții pot oricând consimți sau retrage consimțământul de la primirea de newsletter.
5.3. În cadrul programului CLUB TEFAL, Operatorul va prelucra de la Participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume
(ii) prenume
(iii) număr de telefon
(iv) adresa e-mail
(v) data de naștere
(vi) sexul
(vii) datele rezultate din vizitarea site-ului Campaniei;
5.4. Scopul acestei prelucrări de date personale constă în organizarea și desfășurarea prezentului program și respectarea obligațiilor ce sunt în sarcina Operatorului. Pentru persoanele care acceptă primirea de newsletter, scopul prelucrării va fi și transmiterea de newsletter.
5.5. Temeiurile prelucrării sunt:
a. obligații ce derivă din desfășurarea CLUB TEFAL;
b. interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfășurarea în bune condiții a programului în ceea ce privește datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificări în vederea validării înscrierilor;
c. interesul legitim al operatorului de a dovedi inclusiv față de autoritățile de control desfășurarea programului;
d. consimțământul persoanei vizate pentru datele prelucrate în situația persoanelor abonate la newsletter.
5.6. Datele utilizatorilor platformei www.clubtefal.ro vor fi păstrate pe toată durata menținerii contului în cadrul platformei, dar nu mai mult de 12 luni din momentul în care organizatorul decide închiderea platformei, excepție făcând datele personale ale persoanelor care aleg să folosească punctele de fidelitate care vor fi păstrate în contabilitate potrivit normelor fiscale (dar acestea nu vor mai fi făcute publice). Durata de prelucrare a datelor persoanelor abonate la newsletter se realizează până la retragerea consimțământului, în măsura în care nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor în continuare.
5.7.Participanților în programul CLUB TEFAL le sunt garantate drepturile prevăzute de Regulamentul privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, în special următoarele drepturi:
- dreptul de informare potrivit căruia orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator la cerere și în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îl privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către Operator și dreptul de acces la date;
- dreptul la rectificare;
- dreptul de a solicita ștergerea datelor;
- dreptul la restricționarea prelucrării;
- dreptul la portabilitatea datelor
- dreptul de opoziție prin care persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.
- Dreptul de a-și retrage consimțământul
5.8. Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unui e-mail la adresa contact-ro@tefal.com. După crearea contului pentru înscrierea în campanie, fiecare participant va primi pe adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere, un mesaj ce conține date unice de autentificare cu care poate verifica în orice moment și următoarele informații:
● Date personale procesate de Operator;
● Temeiurile prelucrării
● Scopurile procesării;
● Perioada procesării;
● Data la care datele personale vor fi șterse automat.
5.9. În această platformă, participanții au posibilitatea de a actualiza datele cu caracter personal care nu mai sunt de actualitate. Acestea se vor actualiza automat în baza de date și vor afecta toate înregistrările în campanie. Acestea nu se vor actualiza automat și în platforma shop.tefal.ro.
5.10. În cazul în care participanții doresc stoparea procesării datelor cu caracter personal înainte de data pentru care au furnizat acordul anterior prin această platformă, se poate trimite o cerere de stopare a procesării și ștergerii definitive a datelor. Cererea se trimite prin email la adresa contact-ro@tefal.com. Aceste cereri vor fi soluționate în termenul de o lună. Operatorul va trimite o notificare pe e-mail participantului în momentul în care cererea a fost soluționată.
5.11. Cererile scrise vor fi transmise la S.C. Groupe SEB România S.R.L., București, Str. Ermil Pangratti nr. 13, sector 1 și vor fi soluționate de către Organizator, acesta având responsabilitatea de a colecta cererile privind exercitarea drepturilor garantate de Regulament privind protecția datelor personale venite din partea participanților pentru a le aduce la cunoștință ofițerului DPO. Organizatorul are de asemenea responsabilitatea de a trimite răspunsurile către participanții care au formulat astfel de cereri.
5.12. Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția companiilor implicate în organizarea și gestionarea acestui program.
5.13. În plus, participând la această campanie cu actualii Termeni de utilizare, declarați că ați citit și ați luat la cunoștință și sunteți de acord cu Termenii, condițiile și Politica de confidențialitate a Groupe SEB România SRL.
5.14. Participând la actuala campanie sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul prezentei campanii, conform celor menționate mai sus.
5.15. Operatorul și Împuternicitul se obligă de asemenea să respecte prevederile Regulamentului privind protecția datelor personale stocate.
6. Răspundere
6.1 Atunci când utilizați CLUB TEFAL, răspunderea GROUPE SEB pentru încălcări din culpă ale obligațiilor este exclusă, cu excepția cazului în care sunt afectate daunele rezultate din vătămarea vieții, corpului sau sănătății sau garanțiile sau revendicările conform Legii privind răspunderea pentru produse. Răspunderea pentru neexecutări din culpă gravă sau intenționate nu este exclusă.
6.2. Regulile de răspundere de mai sus se aplică și în cazul încălcării obligațiilor de către reprezentanții legali ai GROUPE SEB și agenții indirecti.
7. Modificări ale acestor Termeni de utilizare
7.1. GROUPE SEB își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni de utilizare în orice moment, cu efect pentru viitor. Astfel de modificări pot afecta în special tipul și domeniul de aplicare al beneficiilor oferite membrilor în conformitate cu Secțiunea 3. Modificările vor fi făcute publice pe platforma CLUB TEFAL cu cel puțin 15 de zile înainte ca modificările să intre în vigoare.
7.2. Dacă nu vă opuneți în termen de 15 de zile de la data publicării și continuați să utilizați serviciile după expirarea perioadei de obiecție, modificările vor fi considerate a fi convenite efectiv de la expirarea perioadei. În cazul obiecției dumneavoastră transmise la adresa de e-mail clubtefal@puremedia.ro, relația dumneavoastră cu GROUPE SEB va înceta. Această încetare va interveni în termen de 10 zile calendaristice de la data e-mailului dumneavoastră de exprimare a obiecției, dată la care vi se va dezactiva contul CLUB TEFAL. Punctele existente le veți putea utiliza până la data efectivă a încetării menționată anterior, însă achizițiile nou-realizate nu vă vor mai acorda puncte de fidelitate.
8. Soluționarea litigiilor
8.1. Eventualele litigii apărute între GROUPE SEB şi Utilizatori la prezentul program se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.
9. Chestiuni tranzitorii și diverse
9.1. Punctele deja existente în conturile de utilizator la data publicării acestor Termeni de utilizare vor fi valabile până la data de 30.09.2025.
9.2. Înregistrarea manuală de către utilizatori a facturilor fiscale aferente achizițiilor efectuate în perioada 1.01.2024 – 30.09.2024 se va putea realiza cel mai târziu până la data de 30.11.2024.
9.3. În măsura în care acești Termni nu prevăd diferit, orice comunicare sau notificare din partea GROUPE SEB se va realiza prin intermediul adresei de e-mail aferente contului dvs.