Politica de confidentialitate - Club Tefal
Începând cu 2024, se pot înregistra doar facturi din magazinul nostru online shop.tefal.ro, nu se pot înregistra facturi de la alți retaileri.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Protejarea datelor dvs. este importantă pentru noi. Prin urmare, vă invităm să citiți cu atenție următoarele reguli și să contactați responsabilul nostru pentru protecția datelor dacă aveți întrebări la: privacy@groupeseb.com.

Modul în care sunt preleucrate Datele dvs. poate varia, în funcție de faptul dacă acestea sunt colectate prin intermediul unui Site sau al unei Aplicații. Pentru a afla operatorul de date responsabil pentru Site-ul / Aplicația pe care o utilizați, vă rugăm să consultați Avizul Legal.

CE DATE COLECTĂM?

Depinzând de Site-ul / Aplicația utilizată, colectăm diferite tipuri de Date referitoare la următoarele elemente:

WEBSITE-URI

  • Date de identificare(ex.: nume, prenume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de telefon)
  • Informații privind aspectele domestice(ex. numărul de persoane acasă, numărul de copii, stare civilă)
  • Date de logare, cookie-uri, date tehnice
  • Date anonimizate

APLICAȚII

Aplicații aferente activităților de gătit (Actifry, Cookeo / Cook4Me, Companion / Prep & Cook, Smart & Tasty, Cake Factory, Cooking Connect, Reveil Café, Optigrill Smart, Krups Espresso, Latte Smart, Steam'up)

  • Date de identificare(ex. nume, prenume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de telefon)
  • Informații privind aspectele domestice(ex. numărul de persoane acasă, numărul de copii, stare civilă)
  • Informații privind preferințele culinare
  • Date de logare, cookie-uri, date tehnice
  • Date anonimizate

Aplicații aferente produselor de uz casnic (My Smart Force, Pure Air)

  • Date de identificare(ex. nume, prenume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de telefon)
  • Informații privind aspectele domestice(ex. numărul de persoane acasă, numărul de copii, stare civilă, animale de companie)
  • Date de logare, cookie-uri, date tehnice
  • Date anonimizate
  • Date privind geolocația(exclusiv pentru aplicația Pure Air)

Aplicații aferente îngrijirii personale (Body Partner)

  • Date de identificare(ex. nume, prenume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de telefon)
  • Informații privind aspectele domestice(ex. numărul de persoane acasă, numărul de copii, stare civilă)
  • Date de logare, cookie-uri, date tehnice
  • Date privind starea de sănătate(ex. înălțime, greutate, dimensiuni corporale)
  • Date anonimizate

SUNT ACESTE DATE OBLIGATORII?

Puteți utiliza Site-ul / Aplicația fără să vă identificați sau să ne trimiteți orice fel de Date. Cu toate acestea, unele Servicii sau funcții sunt accesibile numai utilizatorilor care au un cont. Mai mult, unele dintre aceste Date sunt obligatorii pentru a îndeplini cerințele legale sau contractuale. Vom prelucra întotdeauna Datele dvs. în conformitate cu legislația în vigoare.

TEMEIUL PRELUCRĂRII

Consimțământul dvs. liber exprimat în vederea prelucrării DatelorPrelucrarea Datelor dvs. este necesară pentru executarea obligațiilor noastre contractualeLegea ne impune colectarea acestor DatePrelucrăm Datele dvs. pe baza intereselor legitime urmărite în vederea îmbunătățirii continue a Serviciilor noastre

Datele obligatorii sunt marcate ca atare atunci când sunt colectate; alte Date sunt opționale.

Dacă nu veți completa Datele obligatorii, nu va fi posibil:

  • să accesați toate sau o parte din Serviciile Site-ului / Aplicației;
  • să primiți produsele sau Serviciile pe care le oferim.

Mai mult, atunci când vă conectați la Site / Aplicație printr-o soluție a unei terțe părți, în special printr-o rețea socială, ne autorizați, în conformitate cu T&C de utilizare, să colectăm și să prelucrăm Datele pentru care ați autorizat partajarea publică prin intermediul parametrilor acestei soluții a unei terțe părți. Prin urmare, putem utiliza aceste Date pentru a completa informațiile pe care le colectăm direct de la dvs.

DE CE COLECTĂM DATELE DVS?

Pentru a vă crea contul de utilizator și datele de conectare, dacă aveți deja un cont pe un alt Site / Aplicație aparținând brandului sau unui alt brand al Grupului SEB. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea din contul unic.

Pentru a utiliza informații despre obiceiurile, practicile și comportamentul dvs. pentru a vă trimite informații și oferte personalizate, respectând alegerile dvs. în această privință.

Pentru a vă oferi informații sau a vă furniza un serviciu adecvat locației dvs.

Pentru a răspunde căutărilor și solicitărilor dvs. de informații privind produsele și serviciile pe care le furnizăm, inclusiv prin folosirea instrumentului de chat online.

Pentru a gestiona toate comenzile plasate pe Site-urile / Aplicațiile noastre și în special pentru a trimite și a urmări produsele comandate, a imprima facturi și a procesa orice reclamații.

Pentru a vă oferi pe Site / Aplicație conținut și oferte personalizate de care sunteți în mod probabil interesat, pe baza Cookie-urilor instalate. Puteți să vă gestionați oricând aceste Cookie-uri, făcând clic pe link-ul de pe fiecare pagină a Site-ului / din meniul Aplicației.

Să puteți participa voluntar la chestionare, sondaje sau teste referitoare la produsele și serviciile noastre.

Să puteți participa voluntar în cadrul jocurilor sau a chestionarelor interactive sau să recepționați rambursări sau sponsorizări oferite pe Site / Aplicație.

Pentru a înțelege funcțiile puse la dispoziție pe Site-urile / Aplicațiile noastre și pentru a îmbunătăți funcționarea lor prin utilizarea cookie-urilor și a altor tehnologii similare. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea despre fișierele Cookie.

Pentru a realiza studii de piață și pentru a analiza tendințele în vederea îmbunătățirii produselor și serviciilor noastre. Datele pe care le colectăm nu sunt într-un format care ne va permite să vă identificăm personal. Aceste informații vor fi procesate în format agregat, ceea ce înseamnă că nu putem identifica personal utilizatorii și pot fi combinate cu alte date agregate legate de alți utilizatori și cu date colectate de alte entități din cadrul Grupului nostru.

Pentru a gestiona abonamentul dvs. printr-o listă de corespondență electronică (buletin informativ).

Pentru a vă permite să partajați informații din Site-urile / Aplicațiile noastre prin e-mail sau pe rețelele sociale. Pentru mai multe informații despre funcțiile de partajare pe rețelele sociale, consultați secțiunea despre fișierele Cookie.

Pentru a vă permite să postați Comentarii sau Recenzii pe Site-urile / Aplicațiile noastre.

CE ESTE CONTUL UNIC?

Vă oferim o experiență unică, simplificată.

Prin urmare, atunci când creați un cont de utilizator pe un Site sau o Aplicație aparținând unuia dintre brandurile Grupului SEB, puteți utiliza același cont pentru a vă conecta la un alt Site sau la o altă Aplicație a aceluiași brand sau a altui brand al Grupului SEB.

În mod similar, atunci când creați un cont pe un Site sau o Aplicație a Grupului SEB pentru prima dată, putem să colectăm Datele pe care ni le-ați trimis înainte de a vă crea contul, astfel încât să îl putem completa. De exemplu, este posibil să ne fi furnizat Date când ați sunat la Serviciul pentru Consumatori sau să ne fi trimis Date atunci când ați participat la o campanie de vânzări sau când v-ați înscris la un buletin informativ de la unul dintre brandurile Grupului SEB.

Aceste operațiuni vă ușurează înregistrarea, deoarece nu trebuie să reintroduceți informațiile pe care ni le-ați furnizat deja.

Acest cont unic poate fi folosit pentru a gestiona Datele dvs., pentru a ne indica alegerile și preferințele dvs. de marketing etc. într-un singur punct, pe pagina dvs. de client, pentru toate brandurile pentru care sunteți recunoscut ca utilizator.

CINE ARE ACCES LA DATELE MELE?

Partajăm datele dvs. numai când este strict necesar și numai pentru următoarele părți terțe:

  • companiile noastre partenere, numai dacă v-ați exprimat acordul în acest sens;
  • furnizorii noștri, pentru a îndeplini scopurile descrise mai sus sau pentru a îndeplini o sarcină în numele nostru (inclusiv asistență pentru vânzări, publicitate, cercetare de piață sau servicii pentru clienți și gestionarea contului, furnizarea de produse sau servicii acum sau în viitor sau pentru alocarea premiilor, concursuri sau promoții);
  • furnizorului nostru de servicii pentru gestionarea Recenziilor. Furnizorii noștri de servicii vor avea acces la Datele pe care le comunicați la transmiterea unei Recenzii.
  • către cumpărătorul societății noastre în cazul unei preluării;
  • unei terțe părți, atunci când aceasta este prevăzută sau autorizată de lege sau de o dispoziție legislativă valabilă, o hotărâre judecătorească sau o reglementare sau dacă o astfel de divulgare este necesară în cadrul unei investigații sau proceduri, pe teritoriul național sau într-o altă țară. 

În sfârșit, în conformitate cu dispozițiile legale (în special articolul 6 alineatul (1) din Regulamentul european privind protecția datelor și considerentul 48 din același Regulament), putem dezvălui Datele dvs. companiilor din Grupul SEB în scopuri administrative interne.

Dacă un transfer, așa cum este descris mai sus, are loc într-o țară din afara Uniunii Europene, vom pune în aplicare măsuri de protecție a datelor dvs., corespunzătoare legislației în vigoare. În mod similar, dacă vă aflați în afara UE, Datele dvs. vor fi transferate în cadrul UE, unde acestea vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile legale din Regulamentul european privind protecția datelor.

CÂT TIMP ÎMI PĂSTRAŢI DATELE?

Păstrăm Datele dvs. pe întreaga durată a raportului comercial și atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile stabilite în aceste T&C de utilizare. Dincolo de această perioadă, vom păstra Datele dvs. exclusiv pentru a ne conforma obligațiilor noastre legale sau reglementare sau pentru a putea stabili dovada unui drept sau a unui contract.

DREPTURILE PRIVIND DATELE MELE

Care sunt drepturile mele?

În conformitate cu prevederile legale aplicabile, vă garantăm următoarele drepturi:

Drept de acces

Ne puteți solicita să accesați în tot sau în parte Datele dvs.

Drept la rectificare

Ne puteți solicita să rectificăm în tot sau în parte Datele dvs. ce pot fi inexate sau neactualizate.

Drept la ștergerea datelor

Ne puteți solicita să ștergem toate sau o parte din Datele dvs., în special dacă Datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea Datelor.

Dreptul la opoziție

Puteți să vă opuneți în orice moment prelucrării Datelor dvs. în scopul intereselor legitime pe care le urmărim. Cu toate acestea, atragem atenția asupra faptului că, indiferent de solicitarea dvs., este posibil să continuăm prelucrarea datelor dvs. dacă există motive legitime sau constrângătoare care justifică prelucrarea datelor dvs. sau pentru a stabili, exercita sau apăra drepturi legale.

Drept la restricționare

Puteți solicita ca datele dvs. să fie prelucrate într-un mod restricționat (fără prelucrare, numai stocare) în următoarele cazuri:1) pentru perioada necesară verificării exactității Datelor dvs. în urma unei contestări de către dvs. a corectitudinii datelor dvs.;2) dacă considerați că prelucrarea este ilegală și că doriți să solicitați o utilizare restricționată a datelor, în loc să le ștergeți;3) dacă nu mai trebuie să prelucrăm Datele dvs., dar aveți nevoie de aceste Date pentru a vă înregistra, a vă exercita sau a vă apăra drepturile;4) dacă vă opuneți prelucrării Datelor dvs. și doriți să le restricționați utilizarea în timp ce sunt efectuate verificări pentru a stabili dacă motivele legitime pe care le oferim justifică continuarea prelucrării Datelor.

Drept la portabilitate

Puteți solicita ca datele dvs. să fie exportate către o terță parte atunci când v-ați dat acordul pentru colectarea Datelor dvs. sau când Datele dvs. au fost colectate în vederea executării unui contract.

Drept la retragerea consimțământului

În cazul prelucrării realizate în baza consimțământului dvs. ( ) vă veți putea retrage consimțământul în orice moment.

Drept la controlul datelor în caz de deces

Aveti dreptul să ne transmiteți instrucțiuni cu privire la ce putem face cu Datele dvs. după decesul dvs.

Cum îmi pot exercita drepturile?

Puteți să vă exercitați drepturile făcând clic pe linkul privind gestionarea datelor de pe pagina dvs. de client, accesând direct pagina "Contactați-ne" sau contactând departamentul de asistență pentru clienți la numărul de telefon furnizat pe Site / Aplicație.

De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor.

Preferințele dvs. de marketing

În conformitate cu preferințele dvs., puteți primi oferte promoționale și comerciale care ar putea să vă intereseze în funcție de profilul dvs., despre produsele și serviciile oferite pe Site-urile și Aplicațiile uneia sau mai multor branduri ale Grupului SEB, prin poștă, e-mail, SMS și notificări de tip push și de la partenerii noștri, după caz.

Puteți opta să nu primiți astfel de mesaje de marketing în orice moment, prin linkul de dezabonare din mesaj sau prin intermediul funcțiilor de pe smartphone sau tabletă pentru notificări de tip push sau prin conectarea la pagina dvs. de client.

SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Acordăm atenție securității și confidențialității datelor referitoare la dumneavoastră pe care le colectăm și le deținem.Întreprindem toate acțiunile rezonabile în vederea protejării tuturor informațiilor referitoare la dumneavoastră împotriva utilizării incorecte, influențării și pierderii, precum și a accesului neautorizat, modificării sau divulgării.În baza noastră de date nu sunt înregistrate date referitoare la coordonatele dumneavoastră bancare sau la cardul dumneavoastră de credit.Toate coordonatele dumneavoastră bancare sau informațiile privind cardul de credit sunt procesate de către furnizorul nostru extern de servicii financiare și toate transmisiile sau transferurile acestor date financiare se vor efectua exclusiv cu protecție SSL.