Club Tefal

Cum le obţii

Clubul Tefal e mult mai mult decât o platformă online unde aduni puncte și apoi le schimbi în produsele care îți plac. Este un loc unde cei care iubesc bucătăria găsesc inspirație.

Hai în Club Tefal!

Și vei găsi ceva bun în fiecare zi.

Creează cont

Transformă factura în puncte!

Adună puncte cumpărând orice produs de bucătărie Tefal de băgat în priză, tigăi, oale și oale sub presiune.

Vezi regulamentul

Folosește punctele!

Alege produsul dorit din Catalogul Tefal!

Vezi catalogul

PRODUSELE PARTICIPANTE

Cumpără un produs Tefal și înscrie bonul! Vei acumula astfel puncte în schimbul cărora poți comanda produsul dorit din catalog.
În Club, pot fi înregistrate numai produsele de bucătărie Tefal de băgat în priză, tigăi, oale și oale sub presiune.

MIC DEJUN

MIC DEJUN

Prăjitoare de pâine, cafetiere,
aparate de sandwichuri și
fierbătoare.

APARATE DE GĂTIT

APARATE DE GĂTIT

Diferite aparate de gătit, grătare,
cuptoare, plite electrice, friteuse,
mașini de pâine.

PREPARAREA ALIMENTELOR

PREPARAREA ALIMENTELOR

Blendere, storcătoare,
tocătoare, mixere, roboți de
bucătărie, răzătoare, cuțite

ARTICOLE DE BUCĂTĂRIE

ARTICOLE DE BUCĂTĂRIE

Tigăi, oale și oale
sub presiune.

De unde poţi cumpăra

Selectează un magazin de unde doreşti să cumperi produse Tefal

  • eShop Tefal
  • Altex
  • Media Galaxy
  • eMag
  • Flanco
  • Carrefour
  • Auchan
  • Cora
  • Elefant
  • Ideall.ro
  • EvoMag
  • MagNET
  • Cell
  • Pc garage
  • Kaufland
  • Selgros
  • Metro

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

De câte ori înscrii în Club un bon/o factură de achiziție a unui produs Tefal de bucătărie de băgat în priză, tigaie, cratiță, oală sau oală sub presiune, 5% din valoarea sa se transformă în puncte.


Transformarea se realizează automat, însă punctele vor fi disponibile după validare pentru că trebuie să ne asigurăm că regulamentul campaniei este respectat întocmai. Deoarece ne dorim să efectuăm corect validarea, durează până la 35 zile calendaristice până când vei putea folosi punctele acumulate. E posibil să fie nevoie de clarificări și atunci te vom contacta telefonic, la numărul din contul tău sau pe e-mail, de pe adresa clubtefal@puremedia.ro.

Da, cu siguranță. Poți solicita schimbarea punctelor cu produse din catalogul valabil în acel moment, până la data de 31 ianuarie 2023, inclusiv. După această dată, punctele nefolosite, mai vechi de 1 an se vor șterge automat.

Poți revendica orice produs din catalog atunci când ai numărul de puncte necesare. Vei primi produsul la adresa indicată fără tragere la sorți și fără alte costuri. Trebuie doar să îl avem disponibil în momentul solicitării tale. În situația în care acesta nu mai este disponibil în stoc în momentul solicitării și nu poate fi livrat în termenul menționat în regulament, îți vom propune un produs echivalent din punctul de vedere al caracteristicilor tehnice sau imediat superior. Dacă nu îți este pe plac, îți vom returna punctele în cont pentru a-ți alege un alt produs

Numărul de puncte pe care le primești reprezintă 5% din valoarea cu TVA a produsului achiziționat, ce se regăsește pe bonul fiscal/factura fiscală înregistrată. De exemplu, dacă ai înscris un produs cu valoarea de 200 de lei, vei primi 10 de puncte. Se va lua în considere valoarea produsului, după ce au fost aplicate diferite reduceri de preț aferente produsului, chiar dacă acestea au fost menționate ca linie separată pe factură.
Numărul de puncte pe care îl alocăm este mereu un număr întreg. Dacă prețul produsului include fracție între .00-0.49, se va rotunji în minus. Peste 0.5, se va rotunji în plus. Spre exemplu, dacă vei avea 14,49 de puncte, vom considera 14 puncte în contul său. Dacă vei avea 14,50 de puncte, vom considera 15 puncte în contul său.

Conversia valorii produsului achiziționat în puncte este doar o convenție, iar punctele nu au valoare comercială. Nu există un echivalent exact între numărul de puncte al unui produs și valoarea acestuia. De exemplu, dacă vei opta pentru un produs de 50 de puncte, nu este obligatoriu ca valoarea acestuia să fie 1000 de lei.

Poți înscrie facturi/bonuri fiscale din perioada 01.01.2022 – 31.12.2022 pentru a acumula puncte, până pe 8 ianuarie 2023 și poți revendica produsele dorite oricând până pe 31 ianuarie 2023. Dar, dacă ai strâns punctele necesare, poți revendica produsul dorit oricând pe parcursul anului. Atenție, catalogul de produse se va schimba pe perioada campaniei, de aceea îți recomandăm să urmărești perioada de valabilitate a catalogului (o găsești atât pe site cât și în regulament).

Se poate întâmpla să nu avem produsul dorit de tine la un moment dat, chiar dacă el apare pe site. În acest caz, îți vom propune un produs echivalent din punctul de vedere al caracteristicilor tehnice sau imediat superior. Dacă nu îți este pe plac, îți vom returna punctele în cont, pentru a putea opta pentru un alt produs.

După ce înscrii bonul/factura pe site, noi facem o verificare manuală pentru acordarea punctelor. Această verificare presupune că ne uităm cu atenție dacă bonul este lizibil, dacă produsele înscrise fac parte din campanie, dacă prețul trecut (ce urmează să fie convertit în puncte) este corect. Este posibil să fie nevoie de informații suplimentare (spre exemplu bonurile nu sunt lizibile), situație în care te vom contacta cu rugămintea să ne retrimiți imaginea pe adresa de email clubtefal@puremedia.ro. Facem această evaluare pentru a ne asigura că regulamentul este respectat întocmai. Prin sondaj, ne rezervăm dreptul de a verifica validitatea achiziției cu retailerul (inclusiv dacă a fost făcut retur). De aceea validarea înscrierii poate dura până la 35 de zile calendaristice.

Validarea înregistrărilor bonurilor/facturilor fiscale și acordarea punctelor se va face în maximum 35 de zile calendaristice de la data înscrierii lor în Campanie. Dacă nu avem nevoie de informații suplimentare și verificări, punctele vor fi vizibile în Contul Tău în câteva zile de la înscriere. În situația în care avem nevoie de informații din partea ta, te vom contacta printr-un e-mail trimis de pe adresa clubtefal@puremedia.ro pentru a ni le furniza. În situația in care nu vom primi răspuns din partea ta în maximum 3 zile lucrătoare de la data expedierii e-mailului, vom fi nevoiti să invalidăm înregistrarea. Daca este nevoie de verificări cu retailerul sau informațiile trimise nu sunt suficiente sau lizibile, validarea poate dura până la 35 de zile de la data înscrierii.

Denumirea titularului contului din Club Tefal trebuie să fie aceeași cu numele de pe factură.

După ce vei trimite solicitarea pentru produsul pe care îl vrei, acesta va fi expediat în maximum 60 de zile, prin curier rapid, la adresa înscrisă de tine pe site. În situația în care produsul solicitat nu va fi disponibil în stoc în această perioadă, îți vom propune un produs echivalent din punctul de vedere al caracteristicilor tehnice sau imediat superior. Dacă acesta nu îți este pe plac, îți vom returna punctele în cont, pentru a putea opta pentru un alt produs.

Nu, cu siguranță nu. Ne bucurăm că faci parte din comunitatea Club Tefal și produsele sunt modul nostru de a-ți mulțumi și de a te inspira să fii alături de noi. Așa că toate costurile de ambalare și livrare sunt asigurate de noi.

Dacă întâmpini probleme tehnice pe platforma Club Tefal (de exemplu: nu reușești să îți faci cont sau nu reușești să încarci factura în website) îți sugerăm să ne contactezi pe adresa de email clubtefal@puremedia.ro.