Cum le obtii puncte - Club Tefal
Începând cu 2024, se pot înregistra doar facturi din magazinul nostru online shop.tefal.ro, nu se pot înregistra facturi de la alți retaileri.

Cum obţii puncte

Clubul Tefal este un loc unde găsești inspirație și îți răsplătim fidelitatea.

Hai în Club Tefal!

Și vei găsi ceva bun în fiecare zi.

Creează cont

Transformă factura în puncte!

Cumpără orice produs Tefal de pe shop.tefal.ro, înregitrează factura și adună puncte.

ÎNREGISTREAZĂ FACTURA

Folosește punctele!

Schimbă punctele cu vouchere de cumpărături pe care le vei putea folosi pe shop.tefal.ro pentru a-ți cumpăra produsele preferate la prețuri speciale.

Revendică voucher

PRODUSE PARTICIPANTE

Cumpără orice produs Tefal de pe shop.tefal.ro și înscrie factura.
5% din valoarea produselor achiziționate se vor transforma în puncte pe care le poți schimba cu vouchere de cumpărături pe shop.tefal.ro.

MIC DEJUN

MIC DEJUN

Prăjitoare de pâine, cafetiere, aparate de sandwichuri și fierbătoare.

APARATE DE GĂTIT

APARATE DE GĂTIT

Multicookere, grătare, friteuse, cuptoare electrice, mașini de pâine

ARTICOLE DE BUCĂTĂRIE

ARTICOLE DE BUCĂTĂRIE

Tigăi, oale, oale sub presiune, forme de copt, cuțite, ustensile, caserole, cântare de bucătărie.

PREPARAREA ALIMENTELOR

PREPARAREA ALIMENTELOR

Blendere, storcătoare, mașini de tocat, mixere, roboți de bucătărie.

ÎNGRIJIREA ȚESĂTURILOR

ÎNGRIJIREA ȚESĂTURILOR

Stații, fiare și aparate de călcat.

ÎNGRIJIRE PERSONALĂ

ÎNGRIJIRE PERSONALĂ

Cântare corporale.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

De câte ori înscrii în Club o factură de achiziție a unui produs Tefal de de pe shop.tefal.ro, 5% din valoarea produselor se transformă în puncte.

Transformarea se realizează automat, însă punctele vor fi disponibile în contul tău după validare pentru că trebuie să ne asigurăm că regulamentul campaniei este respectat întocmai. Procesul de validare poate dura până la 20 zile calendaristice, de aceea abia după această perioadă vei putea folosi punctele acumulate în urma înregistrării. Este posibil să fie nevoie de clarificări și atunci te vom contacta telefonic, la numărul din contul tău sau pe e-mail, de pe adresa clubtefal@puremedia.ro

Da, se pot folosi până la 31.01.2025. După această dată, punctele acumulate până la 31.12.2023, inclusiv, rămase nefolosite, se vor șterge automat.

Numărul de puncte pe care le primești reprezintă 5% din valoarea cu TVA a produsului achiziționat, ce se regăsește pe factura fiscală înregistrată. De exemplu, dacă ai înscris un produs cu valoarea de 200 de lei, vei primi 10 de puncte. Se va lua în considere valoarea produsului, după ce au fost aplicate diferite reduceri de preț aferente acestuia, chiar dacă acestea au fost menționate ca linie separată pe factură.


Numărul de puncte pe care îl alocăm este mereu un număr întreg. Dacă prețul produsului include fracție între .00-0.49, se va rotunji în minus. Peste 0.5, se va rotunji în plus. De exemplu, dacă vei avea 14,49 de puncte, vom considera 14 puncte în contul tău, iar dacă vei avea 14,50 de puncte, vom considera 15 puncte în contul tău.

Poți înscrie facturi fiscale din perioada 01.01.2024 – 31.12.2024 pentru a acumula puncte, până pe 5 ianuarie 2025, inclusiv și le poți preschimba în vouchere de cumpărături oricând până pe 31 ianuarie 2025, inclusiv. Dar, dacă ai strâns punctele necesare, poți revendica vouchere oricând pe parcursul anului. Atenție, se pot înscrie în campanie doar facturi fiscale emise de Groupe SEB Romania, exclusiv pentru achiziții de pe shop.tefal.ro.

După ce înscrii factura în Club, noi facem o verificare manuală pentru acordarea punctelor. Această verificare presupune că ne uităm cu atenție dacă informațiile de pe factură sunt corecte și înregistrarea respectă condițiile din regulament.


Totodată, ne rezervăm dreptul de a verifica validitatea achiziției, inclusiv dacă s-au returnat produsele achiziționate sau s-a renunțat la achiziția lor după inregistrarea în campanie. De aceea validarea înscrierii poate dura până la 20 de zile calendaristice.

Dacă nu avem nevoie de informații suplimentare din partea ta, validarea înregistrărilor și acordarea punctelor se va face în maximum 20 de zile calendaristice de la data înscrierii facturilor fiscale în Campanie.


Avem nevoie de acest timp pentru a ne asigura că produsele nu au fost returnate conform politicii de retur a magazinului online shop.tefal.ro. În situația în care avem nevoie de informații din partea ta, te vom contacta printr-un e-mail trimis de pe adresa clubtefal@puremedia.ro pentru a ni le furniza.


Este necesar să primim răspuns din partea ta în maximum 3 zile lucrătoare de la data expedierii e-mailului, în caz contrar, vom fi nevoiți să invalidăm înregistrarea.

Numele și prenumele titularului contului din Club Tefal trebuie să fie identic cu numele și prenumele de pe factură.

Dacă întâmpini probleme tehnice pe platforma Club Tefal (de exemplu: nu reușești să îți faci cont sau nu reușești să încarci factura în website) îți sugerăm să ne contactezi pe adresa de email clubtefal@puremedia.ro.